Start of a Baobab Globetrotter

23 april 2014 - Lommel, België

Lieve vrienden, familie en kennissen,

Over exact 7 dagen zal ik om deze tijd in het mooie Tanzania neergestreken zijn. Hoogstwaarschijnlijk stijf (marktwerking heeft niet bijgedragen aan de hoeveelheid beenruimte, gelukkig wel aan de prijs van mijn retourtje), bepakt en bezweet, want tja... ik kan me onmogelijk naakt op een vliegtuig gaan begeven...

Nu, via deze weg zal ik zo goed en zo kwaad mogelijk proberen om mijn avonturen, indrukken en bewogen momenten toe te lichten in woord en illustratie. Ik hoop dat jullie net zo nieuwsgierig zijn als ik.

En ja... ik zal wellicht enige symptomen van heimwee vertonen. Voor diegene die het aangaat... ik zal jullie erg missen. Maar goed, het voordeel van een jaar weg zijn... jullie zullen al mijn vervelende eigenschappen vergeten en het weerzien zal ZO zoet zijn ;)!

HAKUNA MATATA!

-------------------  PS: Ik heb twee foto's toegevoegd van (ogenschijnlijk) schattige mini-me's waar ik mijn reis aan zal wijden. De kinderen van "the Baobab Home (tzkids.org)" en mijn zusjes Delilah en Thecla.